امامان جمعه و خطبای شیعه و اهل سنت هرمزگان استفاده از معنویت ماه مبارک رمضان،بر لزوم حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.

نمازجمعه اهل سنت بندرعباس

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اهمیت شعار سال، پرداخت زکات را یکی از عوامل رشد تولید و اشتغال در کشور ذکر کرد.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و تاکید بر زنده نگه داشتن شب‌های قدر گفت: اگر می‌خواهیم جهان به تکامل و رشد برسد باید سیره و روش علوی جهانی شود.

 نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به یورش نظامیان وحشی صهیونیست به مسجد الاقصی گفت: روز شمار فروپاشی این رژیم شروع شده و مسلمانان هر روز صفحه دیگری را ورق میزنند که منجر به فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه 

سید احمد هاشمی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: پدر و مادر عدالت بین فرزندان را رعایت کنند تا کینه وکدورت بین آن‌ها ایجاد نشود.

 نماز جمعه قشم 

حجت الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان قشم با برشمردن عوامل افول رژیم صهیونیستی گفت: تداوم حیات رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ افروزی است، ولی این بار پیامدش نابودی این رژیم جعلی است.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم گفت: انسان مسلمان باید با تمسک به اسبابی مانند صدقه و زکات موجبات رحمت الهی را فراهم کند.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام دری امام جمعه شهرستان رودان با اشاره به شعار سال از مجلس شورای اسلامی خواست اگر در مسیر رفع گره‌های اقتصادی کشور نیاز به اصلاح ویا تصویب قوانین هست، آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار بدهند.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک گفت: مردم شریف ایران اسلامی و همه کشور‌های آزاده دنیا جمعه آینده با حضور در راهپیمایی روز قدس، نشان خواهند داد که ملت مظلوم فلسطین تنها نیست.

 نمازجمعه بستک

حجت الاسلام قائدی امام جمعه شهرستان بستک گفت: جذاب سازی تولید برای عموم مردم و ترویج فرهنگ تولید به جای سودآوری لازمه مردمی شدن اقتصاد است.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام خسروی امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به بیست و یکم فروردین سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دستور امام خمینی (ره) گفت: امیدواریم این نهاد ارزشمند همچنان برای بر طرف کردن مشکلات مسکن محرومان و جوانان تلاش کنند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان، با تاکید بر لزوم مهار تورم گفت: مشارکت مردم در اقتصاد یک ظرفیت مهم است که مسئولان ضمن بررسی ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان باید بسته‌های تشویقی ومشاوره‌ای را در اختیار مردم قرار بدهند.

 نماز جمعه سیریک 

حجت الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با انتقاد از وضعیت تامین آب شرب مردم روستا‌های سیریک گفت: مسئولان کشوری و استانی هرچه سریعتربرای رفع این مشکل برنامه ریزی کنند.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر ضمن تاکید بر استفاده از فرصت‌های شب‌های قدر گفت: تحرکات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در این روز‌ها نشانه ترس آن‌ها از وحدت ملت‌های مسلمان است که سرعت نابودی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

 نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام پاک نژاد امام جمعه شهرستان بوموسی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: برای مهار تورم و رشد تولید دولت و مسئولان باید برنامه ریزی دقیق داشته باشند و سایر قوا نیز از دولت پشتیبانی کنند.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد با گلایه از افزایش قیمت مصالح ساختمانی در شهرستان بشاگرد گفت: مردم در مناطق محروم نباید مصالح ساختمانی را گران‌تر از مناطق برخوردار خریداری کنند.

او همچنین خواستار حل مشکل راه اندازی معادن شن و ماسه و تامین کامیون برای حمل مصالح ساختمانی در شهرستان شد.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز با شاره به اهمیت شعار سال گفت: جزیره هرمز دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌ی تولید دریا محوراست و مسئولان می‌توانند با راه اندازی کارخانه‌های تولیدی به اشتغال پایدار در این جزیه کمک کنند.

 نماز جمعه توکهور وهشتبندی

امام جمعه توکهور و هشتبندی با اشاره به فرا رسیدن روز ملی فن آوری هسته‌ای گفت: فن آوری هسته‌ای یکی از ضرورت‌های جامعه و کشور ما است که باهمت جوانان ما این فن اوری بومی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.